5 poäng!

Igår va det en bra dag, både Manchester U och Chelsea tappade poäng hemma. Om gårdagen va bra så blev det ännu bättre idag. Har just sett färdigt matchen Arsenal-Blackburn och min hals gör ont, som vanligt efter jag kollat på Gunners. 2-0 står det på resultattavlan och 63 poäng står det i tabellen efter 26 omgångar. 5 poäng före Man U och 8 före Che£$ki. 13 omgångar kvar till ligan är slut. 5, jag repeterar, 5 poäng ner till tvåan!!!! Arsenal va totalt uträknade inför säsongen, efter att Henry och Ljungberg lämnat och tippades komma på typ femte plats efter lag som Tottenham (!!!!!!!!!!!!). Ät skit, kritiker-as (speciellt Peter Wennman på Skitbladet)!!!!! :D

Detta var absolut ingen jättebra match av Arsenal (absolut inte av Blackburn), utan en "dag på jobbet". Senderos gjorde iaf 1-0 redan i fjärde minuten, på hörna från Eduardo. Sedan dröjde det ända tills 92:a minuten innan tvåan kom. Gissa vem? Emmanuel "Give him the ball and he'll score" Adebayor såklart. Mål för nionde matchen i rad. Han e GUD! :D

Jaja, nu i helgen är det iaf FA-cupen och Arsenal reser till Old Rövford för att möta Man U(sel) i den sjätte omgången av denna anrika cup. Seger är bara ett måste! :)
Nästa vecka gäller det ännu mer! Milan hemma på Emirates Stadium i åttondelen i Champions League. Hoppas vi sätter dit de där självsäkra k*ksugarna! Milans fans kan suga min salami!

Efter att ha lugnat mig lite nu iaf, kan jag berätta att jag varit i skolan idag och haft grammatik. Jag va även och gymmade (mycke folk på gymmet som vanligt på måndagar). Sedan satte vi (Moi, The Egg och Ulle) oss ner och diskuterade overallsinvigningen på onsdag. till alla nervösa x-nollor kan jag bara säga så här: ni behöver inte oroa er, vi har allt under kontroll och vi kommer "förse" er med diverse, låt oss säga "produkter". Den som lever får se, om han/hon inte är blind förstås, då blir det svårt att se. Ni som är blinda får lyssna istället ;).
Imon är det Litteraturhistoria och på onsdag tenta. Sen börjar det roliga :D!!!!!

Dagens låt: Arsenals hemmapublik - Adebayooooor, Adebayooooor, give him the ball and he'll score - Rysigt och gåshudigt värre :D


Va va vooooom och gonatt på er!!!!!!


image7
                           
                        Mot ligatiteln! Så här glad vill vi se Fabregas i mitten av maj!!!!

Kommentarer
Postat av: Lollooo

hm, shit va många "kaninöron"...ska man bli orolig då? rädd kanske?? ICKE!!! imorgon ska bli sketaskoj, även om vi e ganska få... hehe, fotbollsfreakjocke

2008-02-12 @ 12:44:11
Postat av: Jocke

hehe du bör darra av skräck,lilla Lollo ;) å tack för komplimangen förresten ;D

2008-02-12 @ 17:02:36
URL: http://joaquim.blogg.se
Postat av: Jocke

Ni kommer dessutom att vara typ 15-20 pers med IT inräknat så få kommer ni absolut inte att va :)

2008-02-12 @ 18:45:21
URL: http://joaquim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0