Mode = Skit

Det värsta som finns (förutom Milan och Man U fans) är definitivt modebloggare och personer som ägnar alla sina vakna timmar åt att kolla in senaste modet. Jag menar, hur kul är det egentligen!? Vem fan bryr sig om du har på dig kläder som är "inne" eller kläder du köpte för ett halvår sen? Det är så jävla töntigt bara. Har ni verkligen inget roligare för er? Modebloggare, som bara skriver om vad dom hade tänkt ha på sig ikväll och visar bilder på nån ny jävla T-shirt, kan suga min stjärt! Fattar ni inte att det bara är tattare och bastardos som läser era bloggar? Ska inte en blogg handla om vad som händer i ens liv och inte vad man har för kläder på sig? Tycker jag iaf. Snacka om att ta upp onödig plats på webben!
Jag själv köper typ nya kläder en gång i halvåret, medan vissa andra gör det två ggr i veckan. Hoppas ni blir panka och slutar i en hög med skit på gatan, nersupna och våldtagna av en struts! Det borde finnas "botar" som rensar ut allt patrask och drägg (läs: modebloggare) från internet. Världen hade blivit en bättre plats då! Jag kan ju bara säga såhär iaf: jag torkar mig i arslet dagligen med era röviga modetidningar och era lodiskläder!

Tror att jag fick fram mitt budskap där... :D

När jag fått tillbaka lite sans i min b-korv till hjärna, kan jag berätta för er att min digitalbox numera stolt brölar och sölar i min lägenhet :D och med det menar jag att det gick grymt lätt att installera den. Alla kanaler funkar, vilket betyder att jag numera har typ 30 kanaler mer än alla andra! Moahahahaha!!! :D Fan vilken grymt skarp bild det är också. Hur snygg som helst verkligen och ljudet är magnifikt :) Ingen kundservice idag alltså (det tackar vi för).

Ikväll blir det Champions League igen. Liverpool-Inter får det bli (även om jag kan välja vilken jag vill av matcherna numera) :) Imon är det Arsenal-Milan! Mumma! Hade även tänkt göra lite skolarbete imon + att jag ska gymma. Vi får se helt enkelt! Nu ska jag göra något annat iaf! So long, buljong! :)

PS. Puss på Lottis. Anledning? Ingen speciell, hon e söt bara ;) DS.

Dagens låt: Basshunter - Camilla (party edit)

image14

                                              Mååååååånga kanaler i denna!!!! ;D

Kommentarer
Postat av: Martin

Ojojoj vilken arg Jocke vi hade idag då! Rätt kul... din nya digitalbox var ju iaf lite snyggare än den gamla som såg ut som en bandspelare från 80-talet!

2008-02-19 @ 17:21:18
URL: http://www.powerofmetal.se
Postat av: lotta

Baby!!!! Puss på dig med! Saknar er allihopa mer o mer för varje dag , kommer ner o våldgästar (och våldtar) er så fort jag har fått pengar ;) Kärlek!

2008-02-19 @ 18:47:36
Postat av: Jocke

Maaaaaartin: hehe nää jag e inte så arg som det verkar, ville bara säga vad jag tyckte om mode :) Dessutom är jag glad för att det gick så lätt å koppla in boxen :)

Lotty: kom nu, darling!:)

2008-02-19 @ 19:51:05
URL: http://joaquim.blogg.se
Postat av: Eve

Får inte jag ngn puss!?! jag e ju faktiskt sjuk!^^
Puss

2008-02-20 @ 22:30:45
Postat av: Jocke

Puss på dig Evve!!!! Jag ska göra en dedikation till dig i mitt nästa inlägg ;) en puss till kan du också få ;)

2008-02-20 @ 23:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0