Sprutor, G och TV-kanaler

Idag blir det inte så långt bloggande pga att jag e trött och hungrig som en utsvulten gnu. jag kan iaf säga att jag varit i skolan idag och haft Engelsk grammatik. Finite och non-finite former av verb va det som gällde idag. Blä för det, även om det inte är så himla svårt om man tänker efter lite. Men det är just det som är jobbigt, att tänka alltså :P. Efter skolan slingrade jag å Ägget till gymmet. Där va de fullt som vanlig på måndagar, men det gick bra ändå. Efter det gick jag å Anna till Hemköp. Vi köpte saker till kvällsmaten som är klar om några minuter (kycklingfilé, potatisgratäng, steklök och champisar, mumma!). Jag hämtade även ut min digital-TVbox som jag beställde förra veckan. Utan den kan jag inte se någon fotboll eftersom statsnätet numera är digitaliserat. Eurosport, Eurosport2, Tv4Sport, canal+sport1, canal+sport2 och viasatsport 1, 2 och 3 är de viktigaste jag har beställt *skryta, skryta* :).

I förmiddags ringde jag å Annus även till vårdcentralen (typ 20 meter bort) och bokade tid för vaccination mot Hepatit A och B samt att dom ska kolla min jävla böghosta som jag haft i 50 år :@. 15.15 på onsdag ska jag bli "sprutad" ;P Sen, 6/3, bär det av mot E-G-Y-P-T-E-N!!!!!!!!!!!!! Sug på den, alla sladdertackor där ute!!!! :D

Sedan undrar ni nog varför det står ett G i rubriken :). Det är nämligen så att jag gjorde omtenta i Fiction and Vocabulary i onsdags och resultatet slingrade in på LADOKen idag. G stod det och jag bajjade på mig av lycka...lr inte :P Glad va jag iaf. Slipper gå upp en gång till å göra skiten!
Jag tror jag väntar tills imon att koppla in boxen iaf. Det brukar alltid krångla (och man måste ringa deras jävla, sunkiga, röviga, sladdriga, diarré-kundservice) och jag har ingen lust att bli sur ikväll ändå :)

Nu ska jag iaf gå å äta flickvän-lagad mat! Jag skriver typ imon igen lr nåt, om jag inte drunknar i bajs före vill säga (hoppas) :D

Dagens låt: Akcent - Kylie (woho!)


image13
                                                  Kan suga min sladdriga k*k!

Kommentarer
Postat av: Lojs

Hm, du e full av bajs, gjord av bajjs å äter bara bajjjs! din lilla bajs-nörd. heheee...

2008-02-18 @ 20:28:21
Postat av: Jocke

hehe men erkänn att du gillar det ;)

2008-02-18 @ 20:43:24
URL: http://joaquim.blogg.se
Postat av: lotta

bajs bajs bajs! Min bajs-kompis forever!

2008-02-19 @ 14:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0