Tjo!

Vill börja med att säga att jag egentligen tycker det är rätt så B-igt att blogga, men eftersom "alla" andra gör det och det inte verkar vara för ansträngande tänkte jag att "varför inte?". Det är ju inte precis så att jag inte har tid för det eller så. Har bara lektioner på måndagar och tisdagar för tillfället ändå. Visst har jag läxor och tentor också men de tar ju inte upp så himla mycket tid om man tänker efter.

För att på något sätt komma igång med skiten kan jag ju nämna att s k "modebloggare" är de lamaste människorna på jorden (förutom Manchester U och Milan fans naturligtvis). Jag återkommer til varför jag inte gillar de fansen lite senare. I vilket fall som helst så kan alla modebloggare sluta vara så jävla upphetsade nu, det är inte en ny modeblogg (hur många finns det egentligen?) som skapats. Om ni sedan tycker jag är för elak mot de stackars modebloggarna, kan ni ju alltid ta och suga min snabel! Bastardos! :D

Den här bloggen kommer istället att handla mycket om fotboll (i allmänhet och Arsenal FC och Premier League i synnerhet). Men det är absolut ingen "fotbollsblogg" utan handlar om allting...........förutom mode! Ha! Det trodde ni va, era as! :P
Arsenal leder just nu ligan och det kommer handla väldigt mycket om dem, men det är mina personliga åsikter som naturligtvis står i fokus.

När detta nu är utrett kan jag ju börja med att säga vad som hänt de senaste dagarna och vad som är på gång.
Igår var vi några personer som festade hos Evve på Gamletull. Vi spelade TP (i vilket jag ägde ;D) och söp (som vanligt). Sedan gick vi till Mårtenssons och Evvi och Lollis ville sjunga kareoke men det var för mycket folk, så det blev inte av. Sen hade vi typ en lam efterfest hos Evve igen, där vi satt å svarade på TP-frågor (fan va bra jag är alltså! Kan ni svara på i vilket land Moroni är huvudstad? Jag kan! ;P)

Idag ska jag skriva uppgift i Engelsk litteraturhistoria (blä!) som ska vara inlämnad inatt. Shakespeare och alla andra poeter kan gå och dränka sig i en latrin! inte föööööör svårt dock..:)
Ikväll blir det godis, mat och TV med Anna och imorrn gymmet vid 12 med Påskägget Anttonen.
Nästa vecka på onsdag är det först omtenta i Bajs-fiction och sedan lite senare overallsinvigning där mina "nollor" ska få smaka på allehanda otrevliga saker. Moahahahaha! Speciellt Lollo, som alltid är så bråkig! ;)
Sedan, nästa helg är det Hjärtslaget på Kåren.

Den 6/3 händer det roligaste. Då åker nämligen jag och Anna till Hurghada/Konungarnas Dal/Luxor i Egypten i en vecka. Kan man väl säga att man längtar efter utan att ljuga..

Nu får det iaf vara nog för den här gången. jag skriver säkert snart igen......eller något!


Töntigt inslag som jag snappat upp: Dagens låt (som jag ändå tänker använda mig av :P)

Dagens låt: Jo-Man - Du e så go


image1


Dessutom är Moroni huvudstaden i Comorerna :)

Kommentarer
Postat av: Lollix

Hah, kunde inte palla trycket lr??? lilla blogg-slav :P fast iof skulle jag med börja om det inte vore för det att jag knappt kan fylla en post-it lapp med intressanta lr viktiga grejer. Hejja jockii, pusspuss

2008-02-08 @ 15:21:11
Postat av: lotta

hejja hesten! jag tycker du kan skriva en hel blogg om hur mkt och varför du älskar mig så himlans mkt!!:D:D Mihaha , snart kommer jag ner till halmstad och äger er alla i både TP och singstar ;)

2008-02-08 @ 17:17:51
Postat av: Jocke

Lollis: Nix jag höll på att gå under av allt tryck :P nä jag kände för det bara..kan väl va kul, bara någon vill läsa den så annars är det inte så stor mening med att skriva :)

Lottis: jag dedikerar nästa inlägg till dig ;)

Puss på båda! :)

2008-02-08 @ 18:15:50
URL: http://joaquim.blogg.se
Postat av: Josefin

När får jag ett inlägg din sölkorv!?

2008-02-09 @ 10:48:27
URL: http://zimmergren.blogg.se
Postat av: Jocke

Bosse: du får ett bajs-inlägg snart..

2008-02-09 @ 11:28:08
URL: http://joaquim.blogg.se
Postat av: Martin

Nämen Jocke har du blivit bloggare! väldigt otippat får jag säga. Jag räknar med att läsa ordet bajs många gånger här!

2008-02-09 @ 15:22:45
Postat av: Ägget

haha. ja, nu var det dags för dig med?

2008-02-09 @ 22:25:18
Postat av: Tyler

Skrota din blogg mate säger jag.

2009-02-17 @ 01:18:05
URL: http://mystagejoaquim.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0