Insert könsord (here)!

Det är över en månad sen nu som Arsenal vann i ligan. 4 oavgjorda duger inte om man vill vinna ligan. Speciellt inte mot lag som Birmingham, Wigan, Aston Villa (hemma) och Middlesbrough. Idag kom även den andra förlusten för säsongen. Förlust, 2-1 mot Chelsea på Rövford Bridge, vilket iofs inte va särskilt oväntat om man tänker efter men fortfarande jävligt störande. Årets nyförvärv i Arsenal (ligan?), högerbacken Bacari Sagna gjorde sitt första mål i den röda tröjan. 0-1 i den 60:e minuten på hörna. Sen kom Drogba. 1-1 gjorde aset i 72:a. KLAR OFFSIDE, din blinde jävla snoppburgare till domare. 2-1 kom några minuter senare och satt som en dildo i stjärten. Ridå och ligan körd!
Manchester United States hade tidigare vunnit med 3-0 över Looooooserpool på Old Toilet. Liverpool suger verkligen såååååååå jävla hårt asså! Hoppas att Arsenal kan slå ut dom ur CL iaf och få revanch på Chelsea i semin! Arsenal är iaf 6 poäng efter United och 1 efter Chelsea. Det är kört..
Det blir tredjeplatsen i år också....jippieeee..............................................................

För att jag inte ska slå sönder något här inne så byter jag samtalsämne nu. Jag har alltså tillbringat påskhelgen nere i Gånarp (utanför Ängelholm) med Anna och hennes föräldrar samt brorsa + en smal katt och en feeeeet :)
På fredagen reste vi ner vid lite efter 12 på dagen och käkade maud där på kvällen. Lite påskmat blev det allt. Vi tittate även på Stargate, alltså filmen med Kurt Russell. På lördagen va vi å kolade på några vernissage på dagen. Ska jag va ärlig så sög det ganska mö. På kvällen kollade vi på King Arthur och Death Proof. Nu, idag åkte vi hem vid två och jag köllade på lite boll. hela dagen faktiskt, men det ska vi fan inte gå in på igen. Då blir jag bara sur..
Så den som nämner fotboll i veckan ska jag fan bajsa i huvet!!!!!!!
Imon tänkte jag gymma vid 12 och sedan läsa lite i boken + leta sommarjobb. Anna åker på praktik på tisdag så då får vi bara ses på helgerna i över en månad, vilket suger skägg då jag kommer sakna Anna i veckorna.

Jag får be Lolli å Evvi att laga mat åt mig istället på kvällarna, eller hur flickor? ;) Pöss på er!

Nä nu går jag å lägger mig och sover bort matchen..so long suckers!

Kommentarer
Postat av: Lollo!

hahaa, mor evve kan nog koka ihop ngt. jag dessvärre skulle nog bara magförgifta dig ;)

2008-03-24 @ 19:46:24
Postat av: Evil Ivy

vad är det jag hör?!?:D Så lätt kommer du inte undan Lulu! Vi får väl se om vi kan bidra me ngt i matväg.. ev. bara lite gott sällskap. men det räcker ju långt!.. eller hur jocki?

2008-03-25 @ 17:27:08
Postat av: Jocki

Jupp det räcker och blir över, Evvi ;)

2008-03-25 @ 17:52:40
URL: http://joaquim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0