Tillbaka i vardagen igen

Så här mellan mina inlägg om Egypten, tänkte jag pressa in ett vanligt inlägg också. Jag å Anna kom alltså hem i torsdags vid 1 på natten. Före vi kom hit till Halmstad hade vi mellanlandat i Varberg för att käka lite Lasgne à la Jockes Morsa och lämna av lite sovenirer som vi inhandlat. Sen tog vi 23.19-tåget från Varberg till Halmstad och stupade i säng när vi kom innanför tröskeln. dagen därpå, fredagen, hände väl typ ingenting värt att nämna. Vi käkade tacos och Anna va på tjejkväll nånstans. Godis e gott iaf :)

Lördagen började med gym vid 12 typ och sen blev det fotboll. Den skulle iofs ha börjat med grammatiktenta, men dum som jag e så glömde jag anmäla mig till den så jag får göra den vid ett senare tillfälle istället. Arsenal fick bara 1-1 hemma mot Middlesbrough vilket var en besvikelse, men jag kom över det förvånansvärt snabbt för att vara jag. Lite film rundade av kvällen. Söndagen bestod nästan enbart av fotboll och jag låg som en säck avföring i soffan och slukade chips och godis å pimplade läsk. Fetma i annalkande? Skulle inte tro det va ;)
På måndagen va det dags för skola igen och Språkvetenskap. Ja, det är lika trist som det låter. Sen va det gym med Påskägget som gällde.

Tisdagen inleddes med Literaturhistoria (sista lektionen), under vilken jag höll på att somna och senare även avlida av tristess. Fråga Linn ;P
På kvällen blev det roligare. Vi (Jag, Anna å Skäggrumpan) gick bort till Hemmakväll(!!!!!) och hyrde två filmer. Black Sheep och Elizabeth: The Golden Age blev det. Ingen av dom va särskilt bra, men den andre hade iaf en handling. Jävla mördar-får asså! :D
Idag läste jag lite i boken The Awakening (som för övrigt suger hårdare än en dammsugare inställd på högsta suuuuuuug) och sedan tröttnade jag och började kolla på 300 istället. Jag köpte nämligen den och Flags of our Fathers igår på Hemmakväll (cp-namn!). Den är riktigt grym måste jag säga och jag är rätt så kräsen vad gäller film. Actionscenerna står i en klass för sig. Grymma karaktärer också!
Va precis å handlade med Anna, efter att ha sett på SG1. Snart blir det fajita + fotboll. Tottenham-Chelsea eller Manchester United-Bolton eller Lazio-Roma. Bara att välja. Jag tar nog Rom-derbyt :)

Imorgon ska jag å Anna ta den andra vaccinationssprutan mot Hepatit A+B och då ska jag även passa på att göra någon åt den jävla hostan som jag haft i 3 månader nu. Eftersom jag glömde att gymma idag blir det även gym imon. men nu blire Simpsons fram till bollen börjar. Cya!

Kommentarer
Postat av: Ceesay

Tja, haha jag d klart=) Arsenal i mitt hjärta. Det är inte varje dag man träffar på en Gooner. Fan vad glad jag blir. Ta det lugnt ikväll:D

2008-03-19 @ 22:07:37
URL: http://www.ceesays.blogg.se
Postat av: Lolliiii

mm, välkommen hem till underbara halmstad med regn/snö-äckel väder!!
hah, sprutan gjorde ont va?!!?
puss på dajj jocke, fiesta snart hörru!!! :D:D

2008-03-20 @ 18:26:14
Postat av: Jocke

hehe vi får ta å fiesta snart, lilla Lolli. Nästa vecka kanske ;) pussa!!!!!

2008-03-20 @ 19:05:45
URL: http://joaquim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0